6095671609 |
Avaluar per aprendre |
2017-2018 |
Taller. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
15/11/2017 - 30/11/2017 (8 hores) de 17:00h a 20:00h |
|
ZER L'Oliver |
|
pl. d'Eliseu Sales, s/n (Maials)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
Lloc: Sala multifuncional Abadia. Maials |
| |
Inscripció |
09/01/2018 - 15/11/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquest taller vol ser una eina de reflexió i posada a la pràctica per al professorat de l'educació infantil i primària per a iniciar el tractament de l'avaluació al centre.
|
| |
Objectius |
Els objectius que es pretenen són:
- Compartir el significat de l'avaluació formativa i el seu rol en la millora dels aprenentatges de l'alumnat.
- Reflexionar sobre la pròpia pràctica en relació amb l'ús formatiu de l'avaluació.
- Conèixer i aplicar instruments i dinàmiques d'avaluació formativa.
- Reflexionar sobre els vincles entre l'avaluació i l'aprenenatge.
|
| |
Continguts |
Els continguts bàsics que es treballaran són:
- La noció d’avaluació formativa o per a l’aprenentatge.
- La metodologia per desenvolupar-la a l'aula.
- La reflexió sobre els canvis en el procés d'ensenyament i aprenentatge que provoca la introducció de dinàmiques i instruments d'avaluació formativa a l'aula.
|
| |
Formador/a |
Maria José Peroy Ribes
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupamenty de l'activitat formativa
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de la ZER L'Oliver i de l'ESC Miquel Baró Daban (Seròs).
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
15/11/2017 |
1700 |
2000 |
Sessió 2 |
dijous |
30/11/2017 |
1700 |
2000 |
|
| |